Про схвалення Прогнозу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки
УКРАЇНА
СЕМИДУБСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «28 » серпня 2025 р № 121
Про схвалення Прогнозу бюджету
Семидубської сільської територіальної
громади на 2026-2028 роки
Відповідно до Бюджетного кодексу України, на виконання Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки та складання проекту бюджету сільської територіальної громади на 2026 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету Семидубської сільської ради від 24 квітня 2025 року № 57, виконавчий комітет сільської ради:
ВИРІШИВ:
- Схвалити прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки, що додається.
- Фінансовому відділу сільської ради прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки, схвалений виконавчим комітетом сільської ради, разом із фінансово – економічним обґрунтуванням подати для розгляду до Семидубської сільської ради
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови.
Сільський голова Микола КОВАЛЬЧУК
СХВАЛЕНО
Рішення виконавчого комітету
Семидубської сільської ради
«28»серпня 2025 року №121
ПРОГНОЗ
Бюджету Семидубської сільської територіальної громади
на 2026-2028 роки
(17545000000)
(код бюджету)
І. Загальна частина
Прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки(далі – Прогноз) розроблено відповідно до статті 75 Бюджетного кодексу України, діючих Податкового та Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.
Показники Прогнозу сформовано на підставі положень Бюджетної декларації на 2022-2024 роки, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 року №774 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2026-2028 року» основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, а також на основі комплексного аналізу економічної ситуації. Стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери територіальної громади, місцевих галузевих програм на відповідні періоди,затверджених сільською радою. Також враховані гендерні аспекти у процесі планування, виконання та звітування про виконання бюджетних програм.
Прогноз є документом середньострокового бюджетного планування, що визначає показники бюджету Семидубської сільської територіальної громади на середньостроковий період і основою для складання проекту бюджету на 2026 рік.
Мета Прогнозу полягає у формуванні послідовної та передбачу вальної бюджетної політики на рівні громади шляхом створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету в середньостроковій перспективі.
Для досягнення мети Прогнозу планується забезпечити виконання наступних завдань:
- планування реальних надходжень бюджету з урахуванням зміни бази оподаткування і фактичного рівня відповідних надходжень за минулі періоди;
- забезпечення виконання дохідної частини бюджету відповідно до показників, затверджених сільською радою;
- вжиття заходів щодо забезпечення додаткових надходжень до бюджету;
- прогнозування обсягів видатків, пов’язаних із продовженням вже існуючих бюджетних програм, та визначення наявності фінансового ресурсу для планування нових бюджетних програм;
- послідовна та передбачувана бюджетна політика, яка дозволить забезпечити фінансову стабільність територіальної громади;
- підвищення прозорості бюджетного процесу;
- посилення бюджетної дисципліни та контролю за використанням бюджетних коштів;
- підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу;
- реалізація системних напрямків удосконалення і формування оптимальної мережі бюджетних установ з метою надання якісних послуг;
- планування публічних інвестицій на основі нововведень до бюджетного законодавства.
Прогноз містить цілі державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник коштів бюджету сільської територіальної громади, та показники їх досягнення на 2026-2028 роки у межах визначених граничних показників видатків.
Виконання прогнозних показників бюджету в середньостроковому періоді дозволить:
- реалізувати цілі державної політики та місцевого розвитку, включаючи покращення якості надання публічних послуг та комфортності проживання жителів громади;
- забезпечити передбачуваність та послідовність бюджетної політики.
Можливими ризиками невиконання прогнозних показників можуть бути зростання цін на енергоносіїв у порівнянні з показниками, врахованими у Прогнозі, невиконання прогнозних показників доходів бюджету , підвищення рівня інфляції. Недосягнення запланованих темпів зростання фонду оплати праці, що призведе до невиконання податку на доходи фізичних осіб, що є основним бюджетоутворюючим джерелом наповнення бюджету.
Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є здійснення заходів з енергозбереження, покращення адміністрування податків і зборів, зниження частки тіньової економіки, підвищення інвестиційної привабливості громади.
Формування Прогнозу базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності, які визначені статтею 7 Бюджетного кодексу України, Виважена бюджетна політика на усіх рівнях є основою для збереження макроекономічної та фінансової стабільності під час воєнного стану, а також підґрунтям для післявоєнного відновлення України.
ІІ. Основні прогнозні показники
економічного та соціального розвитку
Під час розроблення Прогнозу враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України та стан економічного та соціального розвитку територіальної громади в поточному році та на 2026-2028 роки.
Основні види господарської діяльності територіальної громади – це сільське господарство, підприємство з переробки молочної продукції, підприємство з видобування торфу, лісогосподарство. Важливим для розвитку економіки, наповнення місцевого бюджету, забезпечення зайнятості населення є діяльність сільського господарства.
При формуванні бюджету на 2026-2028 роки враховано відповідно до Бюджетної декларації збільшення розміру мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму для працездатних осіб та посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду:
- мінімальна заробітна плата на 01.01.2026 року встановлюється в обсязі 8566 грн.(темпи росту на 8,6% до 2025 року), з 01.01.2027 року в обсязі 9374 грн.(темпи росту на 7,9% до 2026 року), 01.01.2028 року в обсязі 10059грн.(темпи росту на 7,3% до 2027 року);
- прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2026 року встановлюється в обсязі 3171 грн.(темпи росту на 4,7% до 2025 року),з 01.01.2027 року в обсязі 3358 грн.(темпи росту на 5,9% до 2026 року),з 01.01.2027 року в обсязі 3536 грн.(темпи росту на 5,6% до 2027 року);
- розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду встановлюється станом на 01.01.2026 року в обсязі3470 грн.(ріст на 8,6% до 2025 року), з 041.01.2027 року – 3744грн.( ріст на 8,6% до 2026 року), на 01.01.2028 року – 4018 грн. (ріст на 7,3% до 2027 року).
Бюджетною декларацією визначено основні макропоказники економічного і соціального розвитку України у 2026-2028 роках.
|
НАЗВА |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
|
Прогноз |
||
|
Валовий внутрішній продукт: у відсотках до попереднього |
4,5 |
5,0 |
5,7 |
|
Індекс споживчих цін(ІСЦ): у середньому до попереднього року, відсотки |
109,7 |
107,1 |
105,6 |
|
Індекс споживчих цін(ІСЦ): до грудня попереднього року, відсотки |
108,6 |
105,9 |
105,3 |
|
Індекс цін виробників(ІСЦ): грудень до грудня попереднього року, відсотки |
111,3 |
109,4 |
107,9 |
|
Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США на кінець періоду |
44,8 |
45,3 |
45,8 |
|
Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США в середньому за період |
44,7 |
45,2 |
45,6 |
ІІІ. Загальні показники бюджету
Прогноз бюджету на 2026-2028 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків а також прогнозні показники за бюджетними програмами.
Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проекту бюджету сільської ради на 2026 рік. Формування проекту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади, а також змін у нормативно – правовій базі.
Обсяг ресурсу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки прогнозується в обсягах 45858170 грн., 49028648 грн., та 51287405 грн., відповідно. У співставних умовах середньорічний темп росту надходжень та витрат складає 7.9%. Загальні показники надходжень до бюджету та граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету у розрізі років середньострокового періоду наведені у додатку 1 до проекту прогнозу бюджету.
Чисельність населення в громаді має тенденцію до зменшення, як і населення працездатного віку. Позитивним є факт збільшення числа зайнятих громадян та скорочення чисельності громадян, які перебувають на обліку, як такі, що шукають роботу. Структура ринку праці громади по галузях у 2025 році характерна тим, що значна частка працюючих зайнята в бюджетній сфері, і вагома частина податків надходить з коштів на виплату заробітної плати з місцевого та державного бюджетів. Робочі місця нерівномірно розподілені по території громади.
Основну частину земель сільськогосподарського призначення обробляють сільськогосподарські підприємства: ТОВ «МЕТАГРО», ТОВ «Волинь-край», СФГ «Серпанок», ТОВ «ЗАХІДНО АГРОВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ»,СВК «ОБГІВ», ФГ «ДЕНАСТІЯ», ФГ «БІ-АГРО», ФГ «ГОЛДФІЛД».
З метою стабільного наповнення бюджету розроблено та затверджено рішеннями сільської ради від 12.07.2024 року ставки місцевих податків.
За рахунок коштів з місцевого бюджету надається інша субвенція на утримання медичних закладів на суму 1 005 000 гривень, на оплату праці соціальним робітникам, що обслуговують населення громади на суму 495 000 гривень.
ІV. Показники доходів бюджету
Прогноз дохідної частини бюджету громади розроблено відповідно до норм бюджетно – податкового законодавства, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та територіальної громади, особливостей податкової політики, передбачених Бюджетною декларацією на 2026-2028 роки, положень нормативно-правових актів сільської ради про встановлення місцевих податків і зборів та поточного виконання місцевих бюджетів..
З метою розширення податкової бази та залучення додаткових надходжень до бюджету громади визначено такі пріоритетні завдання:
– поліпшення економічних, правових та організаційних умов для залучення інвестиційних ресурсів та за діяння земельного потенціалу громади;
- впровадження заходів, спрямованих на дерегуляцію підприємницької діяльності, поліпшення бізнес-клімату.
Для виконання пріоритетних завдань передбачається здійснити наступні заходи:
- провести інвентаризацію земельних ділянок, перегляд укладених договорів оренди земельних ділянок на предмет відповідності розміру орендної плати нормам Податкового кодексу, що забезпечить за діяння земельного потенціалу громади для залучення інвестицій, збільшення надходжень плати за землю;
- організація реєстрації фізичних осіб – підприємців у доступній формі та у найкоротші терміни, що очікувано розширить сфери діяльності малого бізнесу, збільшить надходження єдиного податку;
- проводити моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та провести претензійно - позовну роботу щодо його зменшення.
Прогнозні показники доходів бюджету сформовані на основі існуючої податкової бази та реалізації пріоритетних завдань із розширення її потенціалу. Показники доходів бюджету наведені в додатку 2 до Прогнозу.
Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2026 рік розрахований у сумі 26 895 000 гривень, що на 2 731 650 гривень більше ніж планові на 2025 рік станом на 01.07.2025 року. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.
Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2027 рік розрахований у сумі 28 866 000 гривень, що на 1 971 000 гривень більше ніж прогнозні на 2026 рік. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.
Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2028 рік розрахований у сумі 30 116 000 гривень, що на 1 250 000 гривень більше ніж прогнозні на 2027 рік. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.
В структурі доходів податкові та неподаткові надходження становлять 58,6%, міжбюджетні трансферти – 41,4%.
Основними джерелами доходів загального фонду бюджету сільської громади на 2026-2028 роки залишаються податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок та податок на майно(земля).
Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, подальшого зростання середньомісячної заробітної плати найманих працівників шляхом збільшення продуктивності праці, легалізації виплати заробітної плати.
Єдиний податок – це другий бюджетоутворюючий податок. Прогнозний обсяг єдиного податку на 2026-2028 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, за ставками, встановленими рішенням Семидубської сільської ради від 08 липня 2022 року № 1617
Розрахунок прогнозної суми плати за землю , орендної плати на 2026-2028 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за І півріччя 2025 року, за ставками, визначеними рішенням сільської ради, щодо земельного податку, орендної плати (від 12 липня 2024 року № 2071), з урахуванням перегляду договорів оренди земельних ділянок в частині збільшення розміру орендної плати, поновлення строку дії договорів оренди, прийняття рішень про встановлення факту користування земельною ділянкою без оформлення правовстановлювальних документів, погашення податкового боргу.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2026-2028 роки прогнозуються з урахуванням збільшення ставок податку, які встановлені рішенням Семидубської сільської ради від 12 липня 2024 року №2072.
Прогнозні надходження акцизного податку на 2026-2028 роки розраховані виходячи з фактичних надходжень, розширення бази оподаткування, за ставкою 5 % в частині акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів).
Розрахунок прогнозної суми рентної плата за спеціальне використання лісових ресурсів на 2026-2028 роки проведено за підсумками фактичного надходження за І півріччя 2025 року.
V.Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого територіальною громадою боргу та надання місцевих гарантій.
Показники фінансування на 2026-2028 роки не прогнозуються – додаток 3.
VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
Під час формування видаткової частини бюджету Семидубської сільської територіальної громади у середньостроковому періоді основним прагненням є досягнення цілей державної політики в межах ресурсних можливостей бюджету громади, спрямування коштів на заходи відповідно до їх пріоритетності та актуальності, а також з урахуванням економного використання коштів за діючими бюджетними програмами.
Прогнозні показники видатків та кредитування бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки відображенні на підставі поданих головним розпорядником коштів пропозицій до Прогнозу, а саме
- граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів – додаток 6;
- граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету – додаток 7.
В процесі формування видаткової частини бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2026-2028 роки відповідно до Бюджетної декларації:
В першу чергу при формуванні видаткової частини прогнозу бюджету
враховано вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення
потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно
до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру
мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну та
теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги
зв'язку, які споживаються бюджетними установами.
Враховані також обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально – культурної сфери, впровадження заходів з енергозбереження (енергоефективності),виконання в межах фінансових можливостей цільових (комплексних)
програм.
Державне управління
Пріоритетними завданнями апарату сільської ради та її виконавчого органу є належне фінансове забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування для здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, У 2025 та 2026-2028 роках передбачається здійснити заходи щодо:
- забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування, подальший розвиток свободи слова і думки;
- впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;
- забезпечення повноцінного виконання повноважень Семидубської сільської ради згідно з чинним законодавством;
- подальшого розвитку створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;
- створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України.
Освіта
Цілі державної політики у сфері освіти на середньостроковій перспективі будуть направлені на:
- зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;
- забезпечення державних гарантій з оплати праці працівникам бюджетних установ;
- організація харчування та придбання медикаментів;
- побудова освітньої мережі у відповідності до наявних ресурсів.
Основні результати, яких планується досягти:
- створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення;
- забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;
- сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів до професійного розвитку.
Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу
освітніх закладів, яка включає 2 заклади дошкільної освіти та 5 установ
загальної середньої освіти.
Культура і мистецтво
Цілями державної політики у сфері культури є відродження та духовний розвиток традицій і культури української нації.
Прогнозні граничні показники бюджету розподілені на реалізацію наступних бюджетних програм, а саме:
КПКВ 4030 «забезпечення діяльності бібліотек» на утримання 5 сільських бібліотек;
КПКВ 4060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» на утримання 9 клубних установ.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2026-2028 роки є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на підтримку соціально вразливих верств населення, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.
Прогнозні граничні показники бюджету Семидубської сільської територіальної громади по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2026-2028 роки передбачаються головному розпоряднику коштів, а саме Семидубській сільській раді. За рахунок коштів бюджету територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати Службу у справах дітей виконавчого комітету сільської ради.
Крім того плануються на 2026-2028 роки видатки на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення.
Завданнями є:
- забезпечення максимальної адресності та наближеності надання відповідної соціальної підтримки тим, хто їх потребує;
- прозорість та доступність в отриманні соціальної підтримки;
- надання соціальної підтримки особам, які опинились в складних життєвих обставинах.
Основні результати, яких планується досягти:
Посилити соціальний захист окремих категорій громадян Семидубської громади, ефективно спрямувати відповідні грошові кошти на підтримку найбільш незахищених верств населення, для яких пільги і гарантії є додатковим засобом забезпечення достатнього життєвого рівня.
VІІ. Взаємовідносини бюджету
з іншими бюджетами
Міжбюджетними трансфертами, які надходять з державного бюджету до бюджету Семидубської сільської територіальної громади є: базова дотація та освітня субвенція. Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету. Темпи зростання освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2026 рік до плану 2025 року – 104,8%, на 2027 рік до прогнозу 2026 року – 107,8%, на 2028 рік до прогнозу 2027 року – 107,3%. Темпи зростання обсягів базової дотації зменшилися в порівнянні з 2025 роком.
Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам мають цільове спрямування. З бюджету Семидубської сільської територіальної громади передбачається виділення іншої субвенції на 2026 рік в сумі 1600 000 грн., на 2027 рік – 1 650 000 грн., на 2028 рік – 1 700 000 грн.
Показники міжбюджетних трансфертів відображені в додатках 10 та 11 цього Прогнозу.
VIII. Інші положення та показники
прогнозу бюджету
У Прогнозі бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2025 роки відсутня інформація для заповнення додатків 4 «Показники місцевого боргу», 5 «Показники місцевих гарантій, обсягу гарантійних зобов'язань», 8 «Граничні показники кредитування бюджету », 9 «Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів» передбачених типовою формою прогнозу місцевого бюджету, затвердженою наказом Міністерства Фінансів України 06.06.2021 року «№ 314(зі змінами).
Додатки до Прогнозу на 2026-2028 роки 1,2,6,7,10,11 додаються
Конкретні показники обсягів бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки будуть уточнюватися залежно від законодавчих змін у бюджетній та податковій політиці, показників соціального та економічного розвитку території та реальних можливостей бюджету на відповідні роки.
Начальник фінансового відділу Галина ТКАЧ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УКРАЇНА
СЕМИДУБСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «28 » серпня 2025 р № 121
Про схвалення Прогнозу бюджету
Семидубської сільської територіальної
громади на 2026-2028 роки
Відповідно до Бюджетного кодексу України, на виконання Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки та складання проекту бюджету сільської територіальної громади на 2026 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету Семидубської сільської ради від 24 квітня 2025 року № 57, виконавчий комітет сільської ради:
ВИРІШИВ:
- Схвалити прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки, що додається.
- Фінансовому відділу сільської ради прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки, схвалений виконавчим комітетом сільської ради, разом із фінансово – економічним обґрунтуванням подати для розгляду до Семидубської сільської ради
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови.
Сільський голова Микола КОВАЛЬЧУК
СХВАЛЕНО
Рішення виконавчого комітету
Семидубської сільської ради
«28»серпня 2025 року №121
ПРОГНОЗ
Бюджету Семидубської сільської територіальної громади
на 2026-2028 роки
(17545000000)
(код бюджету)
І. Загальна частина
Прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки(далі – Прогноз) розроблено відповідно до статті 75 Бюджетного кодексу України, діючих Податкового та Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.
Показники Прогнозу сформовано на підставі положень Бюджетної декларації на 2022-2024 роки, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 року №774 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2026-2028 року» основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, а також на основі комплексного аналізу економічної ситуації. Стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери територіальної громади, місцевих галузевих програм на відповідні періоди,затверджених сільською радою. Також враховані гендерні аспекти у процесі планування, виконання та звітування про виконання бюджетних програм.
Прогноз є документом середньострокового бюджетного планування, що визначає показники бюджету Семидубської сільської територіальної громади на середньостроковий період і основою для складання проекту бюджету на 2026 рік.
Мета Прогнозу полягає у формуванні послідовної та передбачу вальної бюджетної політики на рівні громади шляхом створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету в середньостроковій перспективі.
Для досягнення мети Прогнозу планується забезпечити виконання наступних завдань:
- планування реальних надходжень бюджету з урахуванням зміни бази оподаткування і фактичного рівня відповідних надходжень за минулі періоди;
- забезпечення виконання дохідної частини бюджету відповідно до показників, затверджених сільською радою;
- вжиття заходів щодо забезпечення додаткових надходжень до бюджету;
- прогнозування обсягів видатків, пов’язаних із продовженням вже існуючих бюджетних програм, та визначення наявності фінансового ресурсу для планування нових бюджетних програм;
- послідовна та передбачувана бюджетна політика, яка дозволить забезпечити фінансову стабільність територіальної громади;
- підвищення прозорості бюджетного процесу;
- посилення бюджетної дисципліни та контролю за використанням бюджетних коштів;
- підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу;
- реалізація системних напрямків удосконалення і формування оптимальної мережі бюджетних установ з метою надання якісних послуг;
- планування публічних інвестицій на основі нововведень до бюджетного законодавства.
Прогноз містить цілі державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник коштів бюджету сільської територіальної громади, та показники їх досягнення на 2026-2028 роки у межах визначених граничних показників видатків.
Виконання прогнозних показників бюджету в середньостроковому періоді дозволить:
- реалізувати цілі державної політики та місцевого розвитку, включаючи покращення якості надання публічних послуг та комфортності проживання жителів громади;
- забезпечити передбачуваність та послідовність бюджетної політики.
Можливими ризиками невиконання прогнозних показників можуть бути зростання цін на енергоносіїв у порівнянні з показниками, врахованими у Прогнозі, невиконання прогнозних показників доходів бюджету , підвищення рівня інфляції. Недосягнення запланованих темпів зростання фонду оплати праці, що призведе до невиконання податку на доходи фізичних осіб, що є основним бюджетоутворюючим джерелом наповнення бюджету.
Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є здійснення заходів з енергозбереження, покращення адміністрування податків і зборів, зниження частки тіньової економіки, підвищення інвестиційної привабливості громади.
Формування Прогнозу базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності, які визначені статтею 7 Бюджетного кодексу України, Виважена бюджетна політика на усіх рівнях є основою для збереження макроекономічної та фінансової стабільності під час воєнного стану, а також підґрунтям для післявоєнного відновлення України.
ІІ. Основні прогнозні показники
економічного та соціального розвитку
Під час розроблення Прогнозу враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України та стан економічного та соціального розвитку територіальної громади в поточному році та на 2026-2028 роки.
Основні види господарської діяльності територіальної громади – це сільське господарство, підприємство з переробки молочної продукції, підприємство з видобування торфу, лісогосподарство. Важливим для розвитку економіки, наповнення місцевого бюджету, забезпечення зайнятості населення є діяльність сільського господарства.
При формуванні бюджету на 2026-2028 роки враховано відповідно до Бюджетної декларації збільшення розміру мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму для працездатних осіб та посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду:
- мінімальна заробітна плата на 01.01.2026 року встановлюється в обсязі 8566 грн.(темпи росту на 8,6% до 2025 року), з 01.01.2027 року в обсязі 9374 грн.(темпи росту на 7,9% до 2026 року), 01.01.2028 року в обсязі 10059грн.(темпи росту на 7,3% до 2027 року);
- прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2026 року встановлюється в обсязі 3171 грн.(темпи росту на 4,7% до 2025 року),з 01.01.2027 року в обсязі 3358 грн.(темпи росту на 5,9% до 2026 року),з 01.01.2027 року в обсязі 3536 грн.(темпи росту на 5,6% до 2027 року);
- розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду встановлюється станом на 01.01.2026 року в обсязі3470 грн.(ріст на 8,6% до 2025 року), з 041.01.2027 року – 3744грн.( ріст на 8,6% до 2026 року), на 01.01.2028 року – 4018 грн. (ріст на 7,3% до 2027 року).
Бюджетною декларацією визначено основні макропоказники економічного і соціального розвитку України у 2026-2028 роках.
|
НАЗВА |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
|
Прогноз |
||
|
Валовий внутрішній продукт: у відсотках до попереднього |
4,5 |
5,0 |
5,7 |
|
Індекс споживчих цін(ІСЦ): у середньому до попереднього року, відсотки |
109,7 |
107,1 |
105,6 |
|
Індекс споживчих цін(ІСЦ): до грудня попереднього року, відсотки |
108,6 |
105,9 |
105,3 |
|
Індекс цін виробників(ІСЦ): грудень до грудня попереднього року, відсотки |
111,3 |
109,4 |
107,9 |
|
Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США на кінець періоду |
44,8 |
45,3 |
45,8 |
|
Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США в середньому за період |
44,7 |
45,2 |
45,6 |
ІІІ. Загальні показники бюджету
Прогноз бюджету на 2026-2028 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків а також прогнозні показники за бюджетними програмами.
Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проекту бюджету сільської ради на 2026 рік. Формування проекту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади, а також змін у нормативно – правовій базі.
Обсяг ресурсу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки прогнозується в обсягах 45858170 грн., 49028648 грн., та 51287405 грн., відповідно. У співставних умовах середньорічний темп росту надходжень та витрат складає 7.9%. Загальні показники надходжень до бюджету та граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету у розрізі років середньострокового періоду наведені у додатку 1 до проекту прогнозу бюджету.
Чисельність населення в громаді має тенденцію до зменшення, як і населення працездатного віку. Позитивним є факт збільшення числа зайнятих громадян та скорочення чисельності громадян, які перебувають на обліку, як такі, що шукають роботу. Структура ринку праці громади по галузях у 2025 році характерна тим, що значна частка працюючих зайнята в бюджетній сфері, і вагома частина податків надходить з коштів на виплату заробітної плати з місцевого та державного бюджетів. Робочі місця нерівномірно розподілені по території громади.
Основну частину земель сільськогосподарського призначення обробляють сільськогосподарські підприємства: ТОВ «МЕТАГРО», ТОВ «Волинь-край», СФГ «Серпанок», ТОВ «ЗАХІДНО АГРОВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ»,СВК «ОБГІВ», ФГ «ДЕНАСТІЯ», ФГ «БІ-АГРО», ФГ «ГОЛДФІЛД».
З метою стабільного наповнення бюджету розроблено та затверджено рішеннями сільської ради від 12.07.2024 року ставки місцевих податків.
За рахунок коштів з місцевого бюджету надається інша субвенція на утримання медичних закладів на суму 1 005 000 гривень, на оплату праці соціальним робітникам, що обслуговують населення громади на суму 495 000 гривень.
ІV. Показники доходів бюджету
Прогноз дохідної частини бюджету громади розроблено відповідно до норм бюджетно – податкового законодавства, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та територіальної громади, особливостей податкової політики, передбачених Бюджетною декларацією на 2026-2028 роки, положень нормативно-правових актів сільської ради про встановлення місцевих податків і зборів та поточного виконання місцевих бюджетів..
З метою розширення податкової бази та залучення додаткових надходжень до бюджету громади визначено такі пріоритетні завдання:
– поліпшення економічних, правових та організаційних умов для залучення інвестиційних ресурсів та за діяння земельного потенціалу громади;
- впровадження заходів, спрямованих на дерегуляцію підприємницької діяльності, поліпшення бізнес-клімату.
Для виконання пріоритетних завдань передбачається здійснити наступні заходи:
- провести інвентаризацію земельних ділянок, перегляд укладених договорів оренди земельних ділянок на предмет відповідності розміру орендної плати нормам Податкового кодексу, що забезпечить за діяння земельного потенціалу громади для залучення інвестицій, збільшення надходжень плати за землю;
- організація реєстрації фізичних осіб – підприємців у доступній формі та у найкоротші терміни, що очікувано розширить сфери діяльності малого бізнесу, збільшить надходження єдиного податку;
- проводити моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та провести претензійно - позовну роботу щодо його зменшення.
Прогнозні показники доходів бюджету сформовані на основі існуючої податкової бази та реалізації пріоритетних завдань із розширення її потенціалу. Показники доходів бюджету наведені в додатку 2 до Прогнозу.
Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2026 рік розрахований у сумі 26 895 000 гривень, що на 2 731 650 гривень більше ніж планові на 2025 рік станом на 01.07.2025 року. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.
Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2027 рік розрахований у сумі 28 866 000 гривень, що на 1 971 000 гривень більше ніж прогнозні на 2026 рік. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.
Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2028 рік розрахований у сумі 30 116 000 гривень, що на 1 250 000 гривень більше ніж прогнозні на 2027 рік. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.
В структурі доходів податкові та неподаткові надходження становлять 58,6%, міжбюджетні трансферти – 41,4%.
Основними джерелами доходів загального фонду бюджету сільської громади на 2026-2028 роки залишаються податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок та податок на майно(земля).
Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, подальшого зростання середньомісячної заробітної плати найманих працівників шляхом збільшення продуктивності праці, легалізації виплати заробітної плати.
Єдиний податок – це другий бюджетоутворюючий податок. Прогнозний обсяг єдиного податку на 2026-2028 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, за ставками, встановленими рішенням Семидубської сільської ради від 08 липня 2022 року № 1617
Розрахунок прогнозної суми плати за землю , орендної плати на 2026-2028 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за І півріччя 2025 року, за ставками, визначеними рішенням сільської ради, щодо земельного податку, орендної плати (від 12 липня 2024 року № 2071), з урахуванням перегляду договорів оренди земельних ділянок в частині збільшення розміру орендної плати, поновлення строку дії договорів оренди, прийняття рішень про встановлення факту користування земельною ділянкою без оформлення правовстановлювальних документів, погашення податкового боргу.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2026-2028 роки прогнозуються з урахуванням збільшення ставок податку, які встановлені рішенням Семидубської сільської ради від 12 липня 2024 року №2072.
Прогнозні надходження акцизного податку на 2026-2028 роки розраховані виходячи з фактичних надходжень, розширення бази оподаткування, за ставкою 5 % в частині акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів).
Розрахунок прогнозної суми рентної плата за спеціальне використання лісових ресурсів на 2026-2028 роки проведено за підсумками фактичного надходження за І півріччя 2025 року.
V.Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого територіальною громадою боргу та надання місцевих гарантій.
Показники фінансування на 2026-2028 роки не прогнозуються – додаток 3.
VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
Під час формування видаткової частини бюджету Семидубської сільської територіальної громади у середньостроковому періоді основним прагненням є досягнення цілей державної політики в межах ресурсних можливостей бюджету громади, спрямування коштів на заходи відповідно до їх пріоритетності та актуальності, а також з урахуванням економного використання коштів за діючими бюджетними програмами.
Прогнозні показники видатків та кредитування бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки відображенні на підставі поданих головним розпорядником коштів пропозицій до Прогнозу, а саме
- граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів – додаток 6;
- граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету – додаток 7.
В процесі формування видаткової частини бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2026-2028 роки відповідно до Бюджетної декларації:
В першу чергу при формуванні видаткової частини прогнозу бюджету
враховано вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення
потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно
до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру
мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну та
теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги
зв'язку, які споживаються бюджетними установами.
Враховані також обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально – культурної сфери, впровадження заходів з енергозбереження (енергоефективності),виконання в межах фінансових можливостей цільових (комплексних)
програм.
Державне управління
Пріоритетними завданнями апарату сільської ради та її виконавчого органу є належне фінансове забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування для здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, У 2025 та 2026-2028 роках передбачається здійснити заходи щодо:
- забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування, подальший розвиток свободи слова і думки;
- впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;
- забезпечення повноцінного виконання повноважень Семидубської сільської ради згідно з чинним законодавством;
- подальшого розвитку створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;
- створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України.
Освіта
Цілі державної політики у сфері освіти на середньостроковій перспективі будуть направлені на:
- зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;
- забезпечення державних гарантій з оплати праці працівникам бюджетних установ;
- організація харчування та придбання медикаментів;
- побудова освітньої мережі у відповідності до наявних ресурсів.
Основні результати, яких планується досягти:
- створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення;
- забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;
- сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів до професійного розвитку.
Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу
освітніх закладів, яка включає 2 заклади дошкільної освіти та 5 установ
загальної середньої освіти.
Культура і мистецтво
Цілями державної політики у сфері культури є відродження та духовний розвиток традицій і культури української нації.
Прогнозні граничні показники бюджету розподілені на реалізацію наступних бюджетних програм, а саме:
КПКВ 4030 «забезпечення діяльності бібліотек» на утримання 5 сільських бібліотек;
КПКВ 4060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» на утримання 9 клубних установ.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2026-2028 роки є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на підтримку соціально вразливих верств населення, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.
Прогнозні граничні показники бюджету Семидубської сільської територіальної громади по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2026-2028 роки передбачаються головному розпоряднику коштів, а саме Семидубській сільській раді. За рахунок коштів бюджету територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати Службу у справах дітей виконавчого комітету сільської ради.
Крім того плануються на 2026-2028 роки видатки на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення.
Завданнями є:
- забезпечення максимальної адресності та наближеності надання відповідної соціальної підтримки тим, хто їх потребує;
- прозорість та доступність в отриманні соціальної підтримки;
- надання соціальної підтримки особам, які опинились в складних життєвих обставинах.
Основні результати, яких планується досягти:
Посилити соціальний захист окремих категорій громадян Семидубської громади, ефективно спрямувати відповідні грошові кошти на підтримку найбільш незахищених верств населення, для яких пільги і гарантії є додатковим засобом забезпечення достатнього життєвого рівня.
VІІ. Взаємовідносини бюджету
з іншими бюджетами
Міжбюджетними трансфертами, які надходять з державного бюджету до бюджету Семидубської сільської територіальної громади є: базова дотація та освітня субвенція. Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету. Темпи зростання освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2026 рік до плану 2025 року – 104,8%, на 2027 рік до прогнозу 2026 року – 107,8%, на 2028 рік до прогнозу 2027 року – 107,3%. Темпи зростання обсягів базової дотації зменшилися в порівнянні з 2025 роком.
Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам мають цільове спрямування. З бюджету Семидубської сільської територіальної громади передбачається виділення іншої субвенції на 2026 рік в сумі 1600 000 грн., на 2027 рік – 1 650 000 грн., на 2028 рік – 1 700 000 грн.
Показники міжбюджетних трансфертів відображені в додатках 10 та 11 цього Прогнозу.
VIII. Інші положення та показники
прогнозу бюджету
У Прогнозі бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2025 роки відсутня інформація для заповнення додатків 4 «Показники місцевого боргу», 5 «Показники місцевих гарантій, обсягу гарантійних зобов'язань», 8 «Граничні показники кредитування бюджету », 9 «Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів» передбачених типовою формою прогнозу місцевого бюджету, затвердженою наказом Міністерства Фінансів України 06.06.2021 року «№ 314(зі змінами).
Додатки до Прогнозу на 2026-2028 роки 1,2,6,7,10,11 додаються
Конкретні показники обсягів бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки будуть уточнюватися залежно від законодавчих змін у бюджетній та податковій політиці, показників соціального та економічного розвитку території та реальних можливостей бюджету на відповідні роки.
Начальник фінансового відділу Галина ТКАЧ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 1
Загальні показники бюджету
1754500000
(код бюджету)
(грн)
|
№ з/п |
Найменування показника |
2024 рік (звіт) |
2025рік (затверджено) |
2026 рік (план) |
2027 рік (план) |
2028рік (план) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
І. Загальні граничні показники надходжень |
||||||
|
1. |
Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: |
43450004 |
40919072 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
загальний фонд |
42500777 |
40828422 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
949227 |
90650 |
0 |
0 |
0 |
|
2. |
Фінансування, у тому числі: |
- |
- |
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
- |
- |
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
- |
- |
|
|
|
|
3. |
Повернення кредитів, у тому числі: |
- |
- |
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
- |
- |
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
- |
- |
|
|
|
|
Х |
УСЬОГО за розділом І, у тому числі: |
43450004 |
40919072 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
загальний фонд |
42500777 |
40828422 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
949227 |
90650 |
0 |
0 |
0 |
|
ІІ. Загальні граничні показники видатків та надання кредитів |
||||||
|
1. |
Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: |
46844761 |
43773472 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
загальний фонд |
45703251 |
42781422 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
1141510 |
992050 |
0 |
0 |
0 |
|
2. |
Надання кредитів у тому числі: |
- |
- |
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
- |
- |
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
- |
|
|
|
|
Х |
УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі: |
46844761 |
43773472 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
загальний фонд |
45703251 |
42781422 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
1141510 |
992050 |
0 |
0 |
0 |
Додаток 2
Показники доходів бюджету
1754500000
(код бюджету)
(грн)
|
Код |
Найменування показника |
2024 рік (звіт) |
2025 рік (затверджено) |
2026 рік (план) |
2027 рік (план) |
20 28 рік (план) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів) |
||||||
|
10000000 |
Податкові надходження, у тому числі: |
23980568 |
24128350 |
26850000 |
28821000 |
30071000 |
|
Х |
загальний фонд |
23939791 |
24128350 |
26850000 |
28821000 |
30071000 |
|
11010000 |
Податок та збір на доходи фізичних осіб |
14197647 |
13448350 |
16010000 |
17530000 |
18430000 |
|
11010100 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати |
10468260 |
9738350 |
12200000 |
13550000 |
14300000 |
|
11010400 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата |
3534000 |
3500000 |
3600000 |
3750000 |
3900000 |
|
11010500 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування |
59946 |
60000 |
60000 |
70000 |
70000 |
|
11011300 |
Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами |
135441 |
150000 |
150000 |
160000 |
160000 |
|
13000000 |
Рентна плата за використання інших природних ресурсів |
1574278 |
1560000 |
1570000 |
1580000 |
1600000 |
|
13010100 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів |
569572 |
590000 |
590000 |
600000 |
610000 |
|
13010200 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів(крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користувача) |
984870 |
970000 |
980000 |
980000 |
990000 |
|
13030100 13040100 |
Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення |
11800 8036 |
- - |
- - |
- |
- |
|
14000000 |
Внутрішні податки та збори |
120876 |
120000 |
120000 |
140000 |
140000 |
|
14040000 |
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
120877 |
120000 |
120000 |
140000 |
140000 |
|
18000000 |
Місцеві податки |
8046990 |
9000000 |
9150000 |
9571000 |
9901000 |
|
18010000 |
Податок на майно |
5802541 |
6710000 |
6360000 |
6571000 |
6791000 |
|
18010100 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості |
4179 |
5000 |
5000 |
6000 |
6000 |
|
18010200 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості |
12518 |
15000 |
15000 |
15000 |
15000 |
|
18010300 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості |
237022 |
240000 |
240000 |
240000 |
240000 |
|
18010400 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості |
449790 |
460000 |
460000 |
470000 |
470000 |
|
18010500 |
Земельний податок з юридичних осіб |
825665 |
830000 |
910000 |
920000 |
940000 |
|
18010600 |
Орендна плата з юридичних осіб |
3837000 |
4770000 |
4320000 |
45000000 |
4700000 |
|
18010700 |
Земельний податок з фізичних осіб |
286208 |
280000 |
290000 |
290000 |
290000 |
|
18010900 |
Орендна плата з фізичних осіб |
114742 |
110000 |
120000 |
130000 |
130000 |
|
18011000 |
Транспортний податок з фізичних осіб |
10417 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
18011100 |
Транспортний податок з юридичних осіб |
25000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
18050000 |
Єдиний податок |
2244449 |
2290000 |
2790000 |
3000000 |
3110000 |
|
18050300 |
Єдиний податок з юридичних осіб |
108597 |
110000 |
150000 |
150000 |
150000 |
|
18050400 |
Єдиний податок з фізичних осіб |
1217190 |
1260000 |
1660000 |
1860000 |
1970000 |
|
18050500 |
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників |
918662 |
920000 |
980000 |
990000 |
990000 |
|
Х |
спеціальний фонд |
40777 |
0 |
|
|
|
|
19010000 |
Екологічний податок |
40777 |
0 |
|
|
|
|
20000000 |
Неподаткові надходження, у тому числі: |
255418 |
125000 |
45000 |
45000 |
45000 |
|
Х |
загальний фонд |
52767 |
35000 |
45000 |
45000 |
45000 |
|
21080000 |
Інші надходження |
32635 |
25000 |
35000 |
35000 |
35000 |
|
21081100 |
Адміністративні штрафи та інші санкції |
9435 |
5000 |
10000 |
10000 |
10000 |
|
21081500 |
Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів |
23200 |
20000 |
25000 |
25000 |
25000 |
|
22000000 |
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності |
8296 |
10000 |
10000 |
10000 |
10000 |
|
22012500 |
Плата за надання адміністративних послуг |
7119 |
10000 |
10000 |
10000 |
10000 |
|
22080400 |
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
22090100 |
Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформленням документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування |
58 |
0 |
0 |
|
|
|
22130000 |
Орендна плата за водні об’єкти(їх частини), що надаються в користування на умовах оренди |
1119 |
0 |
0 |
|
|
|
24060000 |
Інші надходження |
11836 |
0 |
0 |
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
7182 |
0 |
0 |
|
|
|
24062100 |
Інші надходження |
7182 |
0 |
0 |
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
95547 |
|
|
|
|
|
25010000 |
Надходження від сплати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством |
85759 |
0 |
0 |
|
|
|
25010100 |
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю |
85759 |
0 |
0 |
|
|
|
25020000 |
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ |
9788 |
0 |
0 |
|
|
|
30000000 |
Доходи від операцій з капіталом, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
Х |
загальний фонд |
0 |
|
|
|
|
|
хххх0000 |
|
0 |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
99922 |
90000 |
0 |
0 |
0 |
|
33010500 |
Кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6-1 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України |
99922 |
90000 |
0 |
0 |
0 |
|
50000000 |
Цільові фонди, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
хххх0000 |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
|
Х |
УСЬОГО за розділом І, у тому числі: |
24235986 |
24343350 |
026895000 |
28866000 |
30116000 |
|
Х |
загальний фонд |
23992558 |
24163350 |
26895000 |
28866000 |
30116000 |
|
Х |
спеціальний фонд |
243428 |
90000 |
0 |
0 |
0 |
|
ІІ. Міжбюджетні трансферти |
||||||
|
41020000 |
Дотації з державного бюджету, у тому числі: |
2545800 |
5145600 |
3897500 |
3908300 |
3748500 |
|
Х |
загальний фонд |
2545800 |
5145600 |
3897500 |
3908300 |
3748500 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41030000 |
Субвенції з державного бюджету, у тому числі: |
15528503 |
10999200 |
14726700 |
15889600 |
17052500 |
|
Х |
загальний фонд |
15098103 |
10999200 |
14726700 |
15889600 |
17052500 |
|
Х |
спеціальний фонд |
430400 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі: |
18074303 |
16144800 |
18624200 |
19797900 |
20801000 |
|
Х |
загальний фонд |
17643903 |
16144800 |
18624200 |
19797900 |
20801000 |
|
Х |
спеціальний фонд |
430400 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
||||||
|
41040000 |
Дотації з місцевих бюджетів, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
загальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41050000 |
Субвенції з місцевих бюджетів, у тому числі: |
1139714 |
520922 |
338970 |
364748 |
370405 |
|
Х |
загальний фонд |
864314 |
520272 |
338970 |
364748 |
370405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
275400 |
650 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
УСЬОГО за розділом ІІІ, у тому числі: |
1139714 |
520922 |
338970 |
364748 |
370405 |
|
Х |
загальний фонд |
864314 |
520272 |
338970 |
364748 |
370405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
275400 |
650 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
РАЗОМ за розділами І, ІІ та ІІІ, у тому числі: |
43450004 |
40919072 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
загальний фонд |
42500777 |
40828422 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
949227 |
90650 |
0 |
0 |
0 |
Додаток 6
Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів
1754500000
(код бюджету)
(грн)
|
Код відомчої класифікації |
Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету |
2024 рік (звіт) |
2025 рік (затверджено) |
2026 рік (план) |
2027 рік (план) |
2028 рік (план) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
01 |
Семидубська сільська рада, у тому числі: |
45699047 |
42473472 |
44558170 |
47728648 |
49987405 |
|
Х |
загальний фонд |
44557537 |
41481422 |
44558170 |
47728648 |
49987405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
1141510 |
992050 |
0 |
0 |
0 |
|
37 |
Фінансовий відділ Семидубської сільської ради, у тому числі: |
1145714 |
1300000 |
1300000 |
1300000 |
1300000 |
|
Х |
загальний фонд |
1145714 |
1300000 |
1300000 |
1300000 |
1300000 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
УСЬОГО, у тому числі: |
46844761 |
43773472 |
45858770 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
загальний фонд |
45703251 |
42781422 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
1141510 |
992050 |
0 |
0 |
0 |
Додаток 7
Граничні показники видатків бюджету
за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету
1754500000
(код бюджету)
(грн)
|
Код |
Найменування показника |
2024рік (звіт) |
2025 рік (затверджено) |
2026 рік (план) |
2027 рік (план) |
2028 рік (план) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
0100 |
Державне управління, у тому числі: |
11602837 |
12469950 |
12983670 |
13890548 |
14325205 |
|
Х |
загальний фонд |
11551337 |
12379950 |
12983670 |
13890548 |
14325205 |
|
Х |
спеціальний фонд |
51500 |
90000 |
0 |
0 |
0 |
|
1000 |
Освіта, у тому числі: |
29858224 |
25230130 |
28516500 |
30516100 |
32318900 |
|
Х |
загальний фонд |
29048214 |
24799080 |
28516500 |
30516100 |
32318900 |
|
Х |
спеціальний фонд |
810010 |
431050 |
0 |
0 |
0 |
|
2000 |
Охорона здоров’я, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
загальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3000 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі: |
672771 |
607000 |
150000 |
158900 |
167300 |
|
Х |
загальний фонд |
672771 |
607000 |
150000 |
158900 |
167300 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
4000 |
Культура і мистецтво, у тому числі: |
1869172 |
1940800 |
2153000 |
2322300 |
2491200 |
|
Х |
загальний фонд |
1869172 |
1940800 |
2153000 |
2322300 |
2491200 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
5000 |
Фізична культура і спорт, у тому числі: |
122134 |
109312 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
загальний фонд |
122134 |
109312 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
6000 |
Житлово-комунальне господарство, у тому числі: |
237918 |
588000 |
250000 |
264800 |
278800 |
|
Х |
загальний фонд |
237918 |
588000 |
250000 |
264800 |
278800 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
7000 |
Економічна діяльність, у тому числі: |
184000 |
248500 |
5000 |
6000 |
6000 |
|
Х |
загальний фонд |
4000 |
104500 |
5000 |
6000 |
6000 |
|
Х |
спеціальний фонд |
180000 |
144000 |
0 |
0 |
0 |
|
8000[1] |
Інша діяльність, у тому числі: |
167481 |
462000 |
200000 |
220000 |
0 |
|
Х |
загальний фонд |
167481 |
135000 |
200000 |
220000 |
0 |
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
327000 |
0 |
0 |
0 |
|
9000 |
Міжбюджетні трансферти, у тому числі: |
2130224 |
2117780 |
1600000 |
1650000 |
1700000 |
|
Х |
загальний фонд, у тому числі: |
2030224 |
2117780 |
1600000 |
1650000 |
1700000 |
|
9110 |
реверсна дотація |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
спеціальний фонд |
100000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
УСЬОГО, у тому числі: |
46884761 |
43773472 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
загальний фонд |
45703251 |
42781422 |
45858170 |
49028648 |
51287405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
1141510 |
992050 |
0 |
0 |
0 |
Додаток 10
Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів
1754500000
(код бюджету)
(грн)
|
Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету |
Найменування трансферту / |
2024 рік (звіт) |
2025 рік (затверджено) |
2026 рік (план) |
2027 рік (план) |
2028 рік (план) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
I. Трансферти до загального фонду бюджету |
||||||
|
41020100 |
Базова дотація |
2545800 |
5145600 |
3897500 |
3908300 |
3748500 |
|
41021400 |
Додаткова дотація |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41033300 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти |
181603 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41033900 |
Освітня субвенція з державного бюджету |
14916500 |
9579200 |
14726700 |
15889600 |
17052500 |
|
41035400 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
0 |
23000 |
0 |
0 |
0 |
|
41036000 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» |
0 |
338100 |
0 |
0 |
0 |
|
41036300 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти |
0 |
1058900 |
0 |
0 |
0 |
|
41040200 |
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41051400 |
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
284200 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41051200 |
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
37300 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41051700 |
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду |
680 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41055000 |
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41057700 |
Субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
122134 |
70272 |
0 |
0 |
0 |
|
41053900 |
Інші субвенції з місцевого бюджету в тому числі: |
420000 |
450000 |
338970 |
364748 |
370405 |
|
|
Бюджет Мирогощанської сільської територіальної громади |
30000 |
10000 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Бюджет Привільненської сільської територіальної громади |
60000 |
60000 |
78000 |
78000 |
78000 |
|
|
Бюджет Вербської сільської територіальної громади |
10000 |
20000 |
10000 |
10000 |
10000 |
|
|
Бюджет Смизької селищної територіальної громади |
170000 |
170000 |
170000 |
185000 |
185000 |
|
|
Бюджет Тараканівської сільської територіальної громади |
110000 |
130000 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Бюджет Повчанської сільської територіальної громади |
10000 |
10000 |
10970 |
11748 |
12405 |
|
|
Бюджет Варковицької сільської територіальної громади |
30000 |
50000 |
70000 |
80000 |
85000 |
|
II. Трансферти до спеціального фонду бюджету |
||||||
|
41033300 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти |
430400 |
0 |
|
|
|
|
41051000 |
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції |
|
0 |
|
|
|
|
41051100 |
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду |
275400 |
650 |
|
|
|
|
Х |
РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: |
19214017 |
16665072 |
18963170 |
20162648 |
21171405 |
|
Х |
загальний фонд |
18508217 |
16665072 |
18963170 |
20162648 |
21171405 |
|
Х |
спеціальний фонд |
705800 |
650 |
0 |
0 |
0 |
Додаток 11
Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам
1754500000
(код бюджету)
(грн)
|
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету / код бюджету |
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету |
Найменування трансферту / |
2024 рік (звіт) |
2025 рік (затверджено) |
2026 рік (план) |
2027 рік (план) |
2028 рік (план) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
I. Трансферти із загального фонду бюджету |
|||||||
|
0119310 |
9310 |
Субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції. |
0 |
7780 |
0 |
0 |
0 |
|
0119700 |
9700 |
Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів в тому числі: |
1710224 |
1710000 |
1600000 |
1650000 |
1700000 |
|
|
|
Бюджет Смизької селищної територіальної громади |
449227 |
495000 |
495000 |
510000 |
510000 |
|
|
|
Бюджет Привільненської сільської територіальної громади |
1201293 |
1055000 |
995000 |
1010000 |
1040000 |
|
|
|
Бюджет Варковицької сільської територіальної громади |
9704 |
10000 |
10000 |
10000 |
10000 |
|
|
|
Районний бюджет Дубенського району |
0 |
70000 |
|
|
|
|
|
|
Бюджет Дубенської міської територіальної громади |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
Обласний бюджет Рівненської області |
50000 |
80000 |
100000 |
120000 |
140000 |
|
0119800 |
9800 |
Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально – економічного розвитку регіонів |
320000 |
400000 |
|
|
|
|
II. Трансферти із спеціального фонду бюджету |
|||||||
|
0119770 |
9770 |
Інші субвенції з місцевого бюджету в тому числі: |
100000 |
0 |
|
|
|
|
|
|
Обласний бюджет Рівненської області |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
Районний бюджет Дубенського району |
100000 |
0 |
|
|
|
|
0119800 |
9800 |
Державний бюджет |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Х |
Х |
РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: |
2130224 |
2117780 |
1600000 |
1650000 |
1700000 |
|
Х |
Х |
загальний фонд |
2030224 |
2117780 |
1600000 |
1650000 |
1700000 |
|
Х |
Х |
спеціальний фонд |
100000 |
0 |
|
|
|




