Семидубська громада
Рівненська область, Дубенський район

Про схвалення Прогнозу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки

Дата: 16.10.2025 15:34
Кількість переглядів: 54

                                                               Фото без опису    

УКРАЇНА

СЕМИДУБСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

від «28 » серпня 2025 р                                                              № 121

 

 

Про схвалення Прогнозу бюджету

Семидубської сільської територіальної

громади на 2026-2028 роки

 

 

       Відповідно до Бюджетного кодексу України, на виконання  Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки та складання проекту бюджету сільської територіальної громади на 2026 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету Семидубської сільської ради від 24 квітня 2025 року № 57, виконавчий комітет сільської ради:

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Схвалити прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки, що додається.
  2. Фінансовому відділу  сільської ради  прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки, схвалений виконавчим комітетом сільської ради, разом із фінансово – економічним обґрунтуванням подати для розгляду до Семидубської сільської ради
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови.

 

 

 

 

 

Сільський голова                                           Микола КОВАЛЬЧУК

 

 

 

                                                                  

                                                                                                      

 

                                                                                                         

                                                                                                     

                                                                                                        СХВАЛЕНО

 

     Рішення виконавчого комітету

Семидубської сільської ради

«28»серпня 2025 року №121

 

 

 

 

ПРОГНОЗ

Бюджету Семидубської сільської територіальної громади

на 2026-2028 роки

(17545000000)

(код бюджету)

 

 

І. Загальна частина

 

Прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки(далі – Прогноз) розроблено відповідно до статті 75 Бюджетного кодексу України, діючих Податкового та Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.

Показники Прогнозу сформовано на підставі положень Бюджетної декларації на 2022-2024 роки,  схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 року №774 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2026-2028 року» основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, а також на основі комплексного аналізу економічної ситуації. Стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери територіальної громади, місцевих галузевих програм на відповідні періоди,затверджених сільською радою. Також враховані гендерні аспекти у процесі планування, виконання та звітування про виконання бюджетних програм.

Прогноз є документом середньострокового бюджетного планування, що визначає показники бюджету Семидубської сільської територіальної громади на середньостроковий період і основою для складання проекту бюджету на 2026 рік.

Мета Прогнозу полягає у формуванні послідовної та передбачу вальної бюджетної політики на рівні громади шляхом створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету в середньостроковій перспективі.

    Для досягнення мети Прогнозу планується забезпечити виконання наступних завдань:

  • планування реальних надходжень бюджету з урахуванням зміни бази оподаткування і фактичного рівня відповідних надходжень за минулі періоди;
  • забезпечення виконання дохідної частини бюджету відповідно до показників, затверджених сільською радою;
  • вжиття заходів щодо забезпечення додаткових надходжень до бюджету;
  • прогнозування обсягів видатків, пов’язаних із продовженням вже існуючих бюджетних програм, та визначення наявності фінансового ресурсу для планування нових бюджетних програм;
  • послідовна та передбачувана бюджетна політика, яка дозволить забезпечити фінансову стабільність територіальної громади;
  • підвищення прозорості бюджетного процесу;
  • посилення бюджетної дисципліни та контролю за використанням бюджетних коштів;
  • підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу;
  • реалізація системних напрямків удосконалення і формування оптимальної мережі бюджетних установ з метою надання якісних послуг;
  • планування публічних інвестицій на основі нововведень до бюджетного законодавства.

Прогноз містить цілі державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник коштів бюджету сільської територіальної громади, та показники їх досягнення на 2026-2028 роки у межах визначених граничних показників видатків.

Виконання прогнозних показників бюджету в середньостроковому періоді дозволить:

- реалізувати цілі державної політики та місцевого розвитку, включаючи покращення якості надання публічних послуг та комфортності проживання жителів громади;

- забезпечити передбачуваність та послідовність бюджетної політики.

Можливими ризиками невиконання прогнозних показників можуть бути зростання цін на енергоносіїв  у порівнянні з показниками, врахованими у Прогнозі, невиконання прогнозних показників доходів бюджету , підвищення рівня інфляції. Недосягнення запланованих темпів зростання фонду оплати праці, що призведе до невиконання податку на доходи фізичних осіб, що є основним бюджетоутворюючим джерелом наповнення бюджету.

Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є здійснення заходів з енергозбереження, покращення адміністрування податків і зборів, зниження частки тіньової економіки, підвищення інвестиційної привабливості громади.

Формування Прогнозу базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності, які визначені статтею 7 Бюджетного кодексу України, Виважена бюджетна політика на усіх рівнях є основою для збереження макроекономічної та фінансової стабільності під час воєнного стану, а також підґрунтям для післявоєнного відновлення України.

 

 

ІІ. Основні прогнозні показники

економічного та соціального розвитку

 

Під час розроблення Прогнозу враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України та стан економічного та соціального розвитку територіальної громади в поточному році та на 2026-2028 роки.

Основні види господарської   діяльності територіальної громади – це сільське господарство, підприємство з переробки   молочної продукції, підприємство з видобування торфу, лісогосподарство. Важливим для розвитку економіки, наповнення місцевого бюджету, забезпечення зайнятості населення є діяльність сільського господарства.

При формуванні бюджету на 2026-2028 роки враховано відповідно до Бюджетної декларації збільшення розміру мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму для працездатних осіб та посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду:

  • мінімальна заробітна плата на 01.01.2026 року встановлюється в обсязі 8566 грн.(темпи росту на 8,6% до 2025 року), з  01.01.2027 року в обсязі 9374 грн.(темпи росту на 7,9% до 2026 року), 01.01.2028 року в обсязі 10059грн.(темпи росту на 7,3% до 2027 року);
  • прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2026 року встановлюється в обсязі 3171 грн.(темпи росту на 4,7% до 2025 року),з 01.01.2027 року  в обсязі 3358 грн.(темпи росту на 5,9% до 2026 року),з 01.01.2027 року  в обсязі 3536 грн.(темпи росту на 5,6% до 2027 року);
  • розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду встановлюється станом на 01.01.2026 року в обсязі3470 грн.(ріст на 8,6% до 2025 року), з 041.01.2027 року – 3744грн.( ріст на 8,6% до 2026 року), на 01.01.2028 року – 4018 грн. (ріст на 7,3% до 2027 року).

 

Бюджетною декларацією визначено основні макропоказники економічного і соціального розвитку України у 2026-2028 роках.

 

НАЗВА

2026 рік

2027 рік

2028 рік

 

Прогноз

Валовий внутрішній продукт: у відсотках до попереднього

4,5

5,0

5,7

Індекс споживчих цін(ІСЦ): у середньому до попереднього року, відсотки

109,7

107,1

105,6

Індекс споживчих цін(ІСЦ): до грудня попереднього року, відсотки

108,6

105,9

105,3

Індекс цін виробників(ІСЦ): грудень до грудня попереднього року, відсотки

111,3

109,4

107,9

Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США на кінець періоду

44,8

45,3

45,8

Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США в середньому за період

44,7

45,2

45,6

 

 

ІІІ. Загальні показники бюджету

 

Прогноз бюджету на 2026-2028 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків а також прогнозні показники за бюджетними програмами.

Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проекту бюджету сільської ради на 2026 рік. Формування проекту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади, а також змін у нормативно – правовій базі.

Обсяг ресурсу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки прогнозується в обсягах  45858170 грн., 49028648 грн., та 51287405 грн., відповідно. У співставних умовах середньорічний темп росту надходжень та витрат складає 7.9%. Загальні показники надходжень до бюджету та  граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету у розрізі років середньострокового періоду наведені у додатку 1 до проекту прогнозу бюджету.

Чисельність населення в громаді має тенденцію до зменшення, як і населення працездатного віку. Позитивним є факт збільшення числа зайнятих громадян та скорочення чисельності громадян, які перебувають на обліку, як такі, що шукають роботу. Структура ринку праці громади по галузях у 2025 році характерна тим, що значна частка працюючих зайнята в бюджетній сфері, і вагома частина податків надходить з коштів на виплату заробітної плати з місцевого та державного бюджетів. Робочі місця нерівномірно розподілені по території громади.

 

Основну частину земель сільськогосподарського призначення обробляють сільськогосподарські підприємства: ТОВ «МЕТАГРО», ТОВ «Волинь-край», СФГ «Серпанок», ТОВ «ЗАХІДНО АГРОВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ»,СВК «ОБГІВ», ФГ «ДЕНАСТІЯ», ФГ «БІ-АГРО», ФГ «ГОЛДФІЛД».

З метою стабільного наповнення бюджету розроблено та затверджено рішеннями сільської ради від 12.07.2024 року ставки місцевих податків.

За  рахунок коштів з місцевого бюджету надається інша субвенція на утримання медичних закладів на суму 1 005 000 гривень, на оплату праці соціальним робітникам, що обслуговують населення громади на суму 495 000 гривень.

 

 

ІV. Показники доходів бюджету

 

Прогноз дохідної частини бюджету громади розроблено відповідно до норм бюджетно – податкового законодавства, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та територіальної громади, особливостей податкової політики, передбачених  Бюджетною декларацією на 2026-2028 роки, положень нормативно-правових актів сільської ради про встановлення місцевих податків і зборів та поточного виконання  місцевих бюджетів..

З метою розширення податкової бази та залучення додаткових надходжень до бюджету громади визначено такі пріоритетні завдання:

– поліпшення економічних, правових та організаційних умов для залучення інвестиційних ресурсів та за діяння земельного потенціалу громади;

- впровадження заходів, спрямованих на дерегуляцію підприємницької діяльності, поліпшення бізнес-клімату.

Для виконання пріоритетних завдань передбачається здійснити наступні заходи:

  • провести інвентаризацію земельних ділянок, перегляд укладених договорів оренди земельних ділянок на предмет відповідності розміру орендної плати нормам Податкового кодексу, що забезпечить за діяння земельного потенціалу громади для залучення інвестицій, збільшення надходжень плати за землю;
  • організація реєстрації фізичних осіб – підприємців у доступній формі та у найкоротші терміни, що очікувано розширить сфери діяльності малого бізнесу, збільшить надходження єдиного податку;
  • проводити моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та провести  претензійно - позовну роботу щодо його зменшення.

Прогнозні показники доходів бюджету сформовані на основі існуючої податкової бази та реалізації пріоритетних завдань із розширення її потенціалу. Показники доходів бюджету наведені в додатку 2 до Прогнозу.

Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2026 рік розрахований у сумі 26 895 000 гривень, що на 2 731 650 гривень більше ніж планові на 2025 рік станом на 01.07.2025 року. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.

Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2027 рік розрахований у сумі 28 866 000 гривень, що на 1 971 000 гривень більше ніж прогнозні на 2026 рік. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.

Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2028 рік розрахований у сумі 30 116 000 гривень, що на 1 250 000 гривень більше ніж прогнозні на 2027 рік. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.

В структурі доходів податкові та неподаткові надходження становлять 58,6%, міжбюджетні трансферти – 41,4%.

Основними джерелами доходів загального фонду бюджету сільської громади на 2026-2028 роки залишаються податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок та податок на майно(земля).

 

Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, подальшого зростання середньомісячної заробітної плати найманих працівників шляхом збільшення продуктивності праці, легалізації виплати заробітної плати.
         Єдиний податок – це другий бюджетоутворюючий податок. Прогнозний обсяг єдиного  податку  на 2026-2028 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, за ставками, встановленими рішенням Семидубської сільської  ради від 08 липня 2022 року № 1617

          Розрахунок прогнозної суми плати за землю , орендної плати на 2026-2028 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за І півріччя 2025 року, за ставками, визначеними рішенням  сільської ради, щодо земельного податку, орендної плати (від 12 липня 2024 року № 2071), з урахуванням перегляду договорів оренди земельних ділянок в частині збільшення розміру орендної плати, поновлення строку дії договорів оренди, прийняття рішень про встановлення факту користування земельною ділянкою без оформлення правовстановлювальних документів, погашення податкового боргу.

       Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2026-2028 роки прогнозуються з урахуванням збільшення ставок податку, які встановлені рішенням Семидубської сільської ради від 12 липня 2024 року №2072.
        Прогнозні надходження акцизного податку на 2026-2028 роки розраховані виходячи з фактичних надходжень, розширення бази оподаткування, за ставкою 5 % в частині акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів).

Розрахунок прогнозної суми рентної плата за спеціальне використання лісових ресурсів на 2026-2028 роки проведено за підсумками фактичного надходження за І півріччя 2025 року.

 

V.Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого територіальною громадою боргу та надання місцевих гарантій.

 

          Показники фінансування на 2026-2028 роки не прогнозуються – додаток 3.

 

 

VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
 

Під час формування видаткової частини бюджету Семидубської сільської територіальної громади у середньостроковому періоді основним прагненням є досягнення цілей державної політики в межах ресурсних можливостей бюджету громади, спрямування коштів на заходи відповідно до їх пріоритетності та актуальності, а також з урахуванням економного використання коштів за діючими бюджетними програмами.

Прогнозні показники видатків та кредитування  бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки відображенні на підставі поданих головним розпорядником коштів пропозицій до Прогнозу, а саме

-   граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів – додаток 6;

- граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету – додаток 7.

          В процесі формування видаткової частини бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2026-2028 роки відповідно до Бюджетної декларації:

В першу чергу при формуванні видаткової частини прогнозу бюджету
враховано вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення
потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно
до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру
мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну та
теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги
зв'язку, які споживаються бюджетними установами
.

Враховані також обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально – культурної сфери, впровадження заходів з енергозбереження (енергоефективності),виконання в межах фінансових можливостей цільових (комплексних)
програм.


 

Державне управління

 

Пріоритетними завданнями апарату сільської ради та її виконавчого органу є належне фінансове забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування для здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, У 2025  та 2026-2028 роках передбачається здійснити заходи щодо:

  • забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування, подальший розвиток свободи слова і думки;
  • впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;
  • забезпечення повноцінного виконання повноважень Семидубської сільської ради згідно з чинним законодавством;
  • подальшого розвитку створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;
  • створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України.

 


Освіта

      

 Цілі державної політики у сфері освіти на середньостроковій перспективі будуть направлені на:
- зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;

- забезпечення державних гарантій з оплати праці працівникам бюджетних установ;

- організація харчування та придбання медикаментів;

- побудова освітньої мережі у відповідності до наявних ресурсів.

Основні результати, яких планується досягти:

- створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення;

- забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої  освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;

- сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів до професійного розвитку.
Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу
освітніх закладів, яка включає 2 заклади дошкільної освіти та  5 установ
загальної середньої освіти.

 

Культура і мистецтво

 

Цілями державної політики у сфері культури є відродження та духовний розвиток традицій і культури української нації.

Прогнозні граничні показники бюджету розподілені на реалізацію наступних бюджетних програм, а саме:

КПКВ 4030 «забезпечення діяльності бібліотек» на утримання 5 сільських бібліотек;

КПКВ 4060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» на утримання 9 клубних установ.

 

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

          Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2026-2028 роки є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на підтримку соціально вразливих верств населення, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.

Прогнозні граничні показники бюджету Семидубської сільської територіальної громади по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2026-2028 роки передбачаються головному розпоряднику коштів, а саме Семидубській сільській раді. За рахунок коштів бюджету територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати Службу у справах дітей виконавчого комітету сільської ради.

Крім того плануються на 2026-2028 роки видатки на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення.

Завданнями є:

  • забезпечення максимальної адресності та наближеності надання відповідної соціальної підтримки тим, хто їх потребує;
  • прозорість та доступність в отриманні соціальної підтримки;
  • надання соціальної підтримки особам, які опинились в складних життєвих обставинах.

Основні результати, яких планується досягти:

Посилити соціальний захист окремих категорій громадян Семидубської громади, ефективно спрямувати відповідні грошові кошти на підтримку найбільш незахищених верств населення, для яких пільги і гарантії є додатковим засобом забезпечення достатнього життєвого рівня.

 

VІІ. Взаємовідносини бюджету

з іншими бюджетами

 

Міжбюджетними трансфертами, які надходять з державного бюджету до бюджету Семидубської сільської територіальної громади є: базова дотація та освітня субвенція. Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету. Темпи зростання освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2026 рік до плану 2025 року – 104,8%, на 2027 рік до прогнозу 2026 року – 107,8%, на 2028 рік до прогнозу 2027 року – 107,3%.  Темпи зростання обсягів базової дотації зменшилися в порівнянні з 2025 роком.

Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам мають цільове спрямування. З бюджету Семидубської сільської територіальної громади передбачається виділення іншої субвенції на 2026 рік в сумі 1600 000 грн., на 2027 рік – 1 650 000 грн., на 2028 рік – 1 700 000 грн.

Показники міжбюджетних трансфертів відображені в додатках 10 та 11 цього Прогнозу.

 

VIII. Інші положення та показники

прогнозу бюджету

 

У Прогнозі бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2025 роки відсутня інформація для заповнення додатків 4 «Показники місцевого боргу», 5 «Показники місцевих гарантій, обсягу гарантійних зобов'язань»,  8 «Граничні показники кредитування бюджету »,  9 «Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів» передбачених типовою формою прогнозу місцевого бюджету, затвердженою наказом Міністерства Фінансів України 06.06.2021 року «№ 314(зі змінами).

Додатки до Прогнозу на 2026-2028 роки 1,2,6,7,10,11 додаються

Конкретні показники обсягів бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки будуть уточнюватися залежно від законодавчих змін у бюджетній та податковій політиці, показників соціального та економічного розвитку території та реальних можливостей бюджету на відповідні роки.

 

 

 

Начальник фінансового відділу                                  Галина ТКАЧ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               Фото без опису    

УКРАЇНА

СЕМИДУБСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

від «28 » серпня 2025 р                                                              № 121

 

 

Про схвалення Прогнозу бюджету

Семидубської сільської територіальної

громади на 2026-2028 роки

 

 

       Відповідно до Бюджетного кодексу України, на виконання  Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки та складання проекту бюджету сільської територіальної громади на 2026 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету Семидубської сільської ради від 24 квітня 2025 року № 57, виконавчий комітет сільської ради:

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Схвалити прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки, що додається.
  2. Фінансовому відділу  сільської ради  прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки, схвалений виконавчим комітетом сільської ради, разом із фінансово – економічним обґрунтуванням подати для розгляду до Семидубської сільської ради
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови.

 

 

 

 

 

Сільський голова                                           Микола КОВАЛЬЧУК

 

 

 

                                                                  

                                                                                                      

 

                                                                                                         

                                                                                                     

                                                                                                        СХВАЛЕНО

 

     Рішення виконавчого комітету

Семидубської сільської ради

«28»серпня 2025 року №121

 

 

 

 

ПРОГНОЗ

Бюджету Семидубської сільської територіальної громади

на 2026-2028 роки

(17545000000)

(код бюджету)

 

 

І. Загальна частина

 

Прогноз бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки(далі – Прогноз) розроблено відповідно до статті 75 Бюджетного кодексу України, діючих Податкового та Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.

Показники Прогнозу сформовано на підставі положень Бюджетної декларації на 2022-2024 роки,  схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 року №774 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2026-2028 року» основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, а також на основі комплексного аналізу економічної ситуації. Стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери територіальної громади, місцевих галузевих програм на відповідні періоди,затверджених сільською радою. Також враховані гендерні аспекти у процесі планування, виконання та звітування про виконання бюджетних програм.

Прогноз є документом середньострокового бюджетного планування, що визначає показники бюджету Семидубської сільської територіальної громади на середньостроковий період і основою для складання проекту бюджету на 2026 рік.

Мета Прогнозу полягає у формуванні послідовної та передбачу вальної бюджетної політики на рівні громади шляхом створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету в середньостроковій перспективі.

    Для досягнення мети Прогнозу планується забезпечити виконання наступних завдань:

  • планування реальних надходжень бюджету з урахуванням зміни бази оподаткування і фактичного рівня відповідних надходжень за минулі періоди;
  • забезпечення виконання дохідної частини бюджету відповідно до показників, затверджених сільською радою;
  • вжиття заходів щодо забезпечення додаткових надходжень до бюджету;
  • прогнозування обсягів видатків, пов’язаних із продовженням вже існуючих бюджетних програм, та визначення наявності фінансового ресурсу для планування нових бюджетних програм;
  • послідовна та передбачувана бюджетна політика, яка дозволить забезпечити фінансову стабільність територіальної громади;
  • підвищення прозорості бюджетного процесу;
  • посилення бюджетної дисципліни та контролю за використанням бюджетних коштів;
  • підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу;
  • реалізація системних напрямків удосконалення і формування оптимальної мережі бюджетних установ з метою надання якісних послуг;
  • планування публічних інвестицій на основі нововведень до бюджетного законодавства.

Прогноз містить цілі державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник коштів бюджету сільської територіальної громади, та показники їх досягнення на 2026-2028 роки у межах визначених граничних показників видатків.

Виконання прогнозних показників бюджету в середньостроковому періоді дозволить:

- реалізувати цілі державної політики та місцевого розвитку, включаючи покращення якості надання публічних послуг та комфортності проживання жителів громади;

- забезпечити передбачуваність та послідовність бюджетної політики.

Можливими ризиками невиконання прогнозних показників можуть бути зростання цін на енергоносіїв  у порівнянні з показниками, врахованими у Прогнозі, невиконання прогнозних показників доходів бюджету , підвищення рівня інфляції. Недосягнення запланованих темпів зростання фонду оплати праці, що призведе до невиконання податку на доходи фізичних осіб, що є основним бюджетоутворюючим джерелом наповнення бюджету.

Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є здійснення заходів з енергозбереження, покращення адміністрування податків і зборів, зниження частки тіньової економіки, підвищення інвестиційної привабливості громади.

Формування Прогнозу базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності, які визначені статтею 7 Бюджетного кодексу України, Виважена бюджетна політика на усіх рівнях є основою для збереження макроекономічної та фінансової стабільності під час воєнного стану, а також підґрунтям для післявоєнного відновлення України.

 

 

ІІ. Основні прогнозні показники

економічного та соціального розвитку

 

Під час розроблення Прогнозу враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України та стан економічного та соціального розвитку територіальної громади в поточному році та на 2026-2028 роки.

Основні види господарської   діяльності територіальної громади – це сільське господарство, підприємство з переробки   молочної продукції, підприємство з видобування торфу, лісогосподарство. Важливим для розвитку економіки, наповнення місцевого бюджету, забезпечення зайнятості населення є діяльність сільського господарства.

При формуванні бюджету на 2026-2028 роки враховано відповідно до Бюджетної декларації збільшення розміру мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму для працездатних осіб та посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду:

  • мінімальна заробітна плата на 01.01.2026 року встановлюється в обсязі 8566 грн.(темпи росту на 8,6% до 2025 року), з  01.01.2027 року в обсязі 9374 грн.(темпи росту на 7,9% до 2026 року), 01.01.2028 року в обсязі 10059грн.(темпи росту на 7,3% до 2027 року);
  • прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2026 року встановлюється в обсязі 3171 грн.(темпи росту на 4,7% до 2025 року),з 01.01.2027 року  в обсязі 3358 грн.(темпи росту на 5,9% до 2026 року),з 01.01.2027 року  в обсязі 3536 грн.(темпи росту на 5,6% до 2027 року);
  • розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду встановлюється станом на 01.01.2026 року в обсязі3470 грн.(ріст на 8,6% до 2025 року), з 041.01.2027 року – 3744грн.( ріст на 8,6% до 2026 року), на 01.01.2028 року – 4018 грн. (ріст на 7,3% до 2027 року).

 

Бюджетною декларацією визначено основні макропоказники економічного і соціального розвитку України у 2026-2028 роках.

 

НАЗВА

2026 рік

2027 рік

2028 рік

 

Прогноз

Валовий внутрішній продукт: у відсотках до попереднього

4,5

5,0

5,7

Індекс споживчих цін(ІСЦ): у середньому до попереднього року, відсотки

109,7

107,1

105,6

Індекс споживчих цін(ІСЦ): до грудня попереднього року, відсотки

108,6

105,9

105,3

Індекс цін виробників(ІСЦ): грудень до грудня попереднього року, відсотки

111,3

109,4

107,9

Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США на кінець періоду

44,8

45,3

45,8

Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США в середньому за період

44,7

45,2

45,6

 

 

ІІІ. Загальні показники бюджету

 

Прогноз бюджету на 2026-2028 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків а також прогнозні показники за бюджетними програмами.

Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проекту бюджету сільської ради на 2026 рік. Формування проекту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади, а також змін у нормативно – правовій базі.

Обсяг ресурсу бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки прогнозується в обсягах  45858170 грн., 49028648 грн., та 51287405 грн., відповідно. У співставних умовах середньорічний темп росту надходжень та витрат складає 7.9%. Загальні показники надходжень до бюджету та  граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету у розрізі років середньострокового періоду наведені у додатку 1 до проекту прогнозу бюджету.

Чисельність населення в громаді має тенденцію до зменшення, як і населення працездатного віку. Позитивним є факт збільшення числа зайнятих громадян та скорочення чисельності громадян, які перебувають на обліку, як такі, що шукають роботу. Структура ринку праці громади по галузях у 2025 році характерна тим, що значна частка працюючих зайнята в бюджетній сфері, і вагома частина податків надходить з коштів на виплату заробітної плати з місцевого та державного бюджетів. Робочі місця нерівномірно розподілені по території громади.

 

Основну частину земель сільськогосподарського призначення обробляють сільськогосподарські підприємства: ТОВ «МЕТАГРО», ТОВ «Волинь-край», СФГ «Серпанок», ТОВ «ЗАХІДНО АГРОВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ»,СВК «ОБГІВ», ФГ «ДЕНАСТІЯ», ФГ «БІ-АГРО», ФГ «ГОЛДФІЛД».

З метою стабільного наповнення бюджету розроблено та затверджено рішеннями сільської ради від 12.07.2024 року ставки місцевих податків.

За  рахунок коштів з місцевого бюджету надається інша субвенція на утримання медичних закладів на суму 1 005 000 гривень, на оплату праці соціальним робітникам, що обслуговують населення громади на суму 495 000 гривень.

 

 

ІV. Показники доходів бюджету

 

Прогноз дохідної частини бюджету громади розроблено відповідно до норм бюджетно – податкового законодавства, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та територіальної громади, особливостей податкової політики, передбачених  Бюджетною декларацією на 2026-2028 роки, положень нормативно-правових актів сільської ради про встановлення місцевих податків і зборів та поточного виконання  місцевих бюджетів..

З метою розширення податкової бази та залучення додаткових надходжень до бюджету громади визначено такі пріоритетні завдання:

– поліпшення економічних, правових та організаційних умов для залучення інвестиційних ресурсів та за діяння земельного потенціалу громади;

- впровадження заходів, спрямованих на дерегуляцію підприємницької діяльності, поліпшення бізнес-клімату.

Для виконання пріоритетних завдань передбачається здійснити наступні заходи:

  • провести інвентаризацію земельних ділянок, перегляд укладених договорів оренди земельних ділянок на предмет відповідності розміру орендної плати нормам Податкового кодексу, що забезпечить за діяння земельного потенціалу громади для залучення інвестицій, збільшення надходжень плати за землю;
  • організація реєстрації фізичних осіб – підприємців у доступній формі та у найкоротші терміни, що очікувано розширить сфери діяльності малого бізнесу, збільшить надходження єдиного податку;
  • проводити моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та провести  претензійно - позовну роботу щодо його зменшення.

Прогнозні показники доходів бюджету сформовані на основі існуючої податкової бази та реалізації пріоритетних завдань із розширення її потенціалу. Показники доходів бюджету наведені в додатку 2 до Прогнозу.

Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2026 рік розрахований у сумі 26 895 000 гривень, що на 2 731 650 гривень більше ніж планові на 2025 рік станом на 01.07.2025 року. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.

Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2027 рік розрахований у сумі 28 866 000 гривень, що на 1 971 000 гривень більше ніж прогнозні на 2026 рік. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.

Обсяг власних доходів загального фонду бюджету громади на 2028 рік розрахований у сумі 30 116 000 гривень, що на 1 250 000 гривень більше ніж прогнозні на 2027 рік. До спеціального фонду надходження не прогнозуються.

В структурі доходів податкові та неподаткові надходження становлять 58,6%, міжбюджетні трансферти – 41,4%.

Основними джерелами доходів загального фонду бюджету сільської громади на 2026-2028 роки залишаються податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок та податок на майно(земля).

 

Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, подальшого зростання середньомісячної заробітної плати найманих працівників шляхом збільшення продуктивності праці, легалізації виплати заробітної плати.
         Єдиний податок – це другий бюджетоутворюючий податок. Прогнозний обсяг єдиного  податку  на 2026-2028 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, за ставками, встановленими рішенням Семидубської сільської  ради від 08 липня 2022 року № 1617

          Розрахунок прогнозної суми плати за землю , орендної плати на 2026-2028 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за І півріччя 2025 року, за ставками, визначеними рішенням  сільської ради, щодо земельного податку, орендної плати (від 12 липня 2024 року № 2071), з урахуванням перегляду договорів оренди земельних ділянок в частині збільшення розміру орендної плати, поновлення строку дії договорів оренди, прийняття рішень про встановлення факту користування земельною ділянкою без оформлення правовстановлювальних документів, погашення податкового боргу.

       Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2026-2028 роки прогнозуються з урахуванням збільшення ставок податку, які встановлені рішенням Семидубської сільської ради від 12 липня 2024 року №2072.
        Прогнозні надходження акцизного податку на 2026-2028 роки розраховані виходячи з фактичних надходжень, розширення бази оподаткування, за ставкою 5 % в частині акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів).

Розрахунок прогнозної суми рентної плата за спеціальне використання лісових ресурсів на 2026-2028 роки проведено за підсумками фактичного надходження за І півріччя 2025 року.

 

V.Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого територіальною громадою боргу та надання місцевих гарантій.

 

          Показники фінансування на 2026-2028 роки не прогнозуються – додаток 3.

 

 

VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
 

Під час формування видаткової частини бюджету Семидубської сільської територіальної громади у середньостроковому періоді основним прагненням є досягнення цілей державної політики в межах ресурсних можливостей бюджету громади, спрямування коштів на заходи відповідно до їх пріоритетності та актуальності, а також з урахуванням економного використання коштів за діючими бюджетними програмами.

Прогнозні показники видатків та кредитування  бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки відображенні на підставі поданих головним розпорядником коштів пропозицій до Прогнозу, а саме

-   граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів – додаток 6;

- граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету – додаток 7.

          В процесі формування видаткової частини бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2026-2028 роки відповідно до Бюджетної декларації:

В першу чергу при формуванні видаткової частини прогнозу бюджету
враховано вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення
потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно
до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру
мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну та
теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги
зв'язку, які споживаються бюджетними установами
.

Враховані також обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально – культурної сфери, впровадження заходів з енергозбереження (енергоефективності),виконання в межах фінансових можливостей цільових (комплексних)
програм.


 

Державне управління

 

Пріоритетними завданнями апарату сільської ради та її виконавчого органу є належне фінансове забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування для здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, У 2025  та 2026-2028 роках передбачається здійснити заходи щодо:

  • забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування, подальший розвиток свободи слова і думки;
  • впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;
  • забезпечення повноцінного виконання повноважень Семидубської сільської ради згідно з чинним законодавством;
  • подальшого розвитку створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;
  • створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України.

 


Освіта

      

 Цілі державної політики у сфері освіти на середньостроковій перспективі будуть направлені на:
- зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;

- забезпечення державних гарантій з оплати праці працівникам бюджетних установ;

- організація харчування та придбання медикаментів;

- побудова освітньої мережі у відповідності до наявних ресурсів.

Основні результати, яких планується досягти:

- створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення;

- забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої  освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;

- сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів до професійного розвитку.
Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу
освітніх закладів, яка включає 2 заклади дошкільної освіти та  5 установ
загальної середньої освіти.

 

Культура і мистецтво

 

Цілями державної політики у сфері культури є відродження та духовний розвиток традицій і культури української нації.

Прогнозні граничні показники бюджету розподілені на реалізацію наступних бюджетних програм, а саме:

КПКВ 4030 «забезпечення діяльності бібліотек» на утримання 5 сільських бібліотек;

КПКВ 4060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» на утримання 9 клубних установ.

 

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

          Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2026-2028 роки є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на підтримку соціально вразливих верств населення, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.

Прогнозні граничні показники бюджету Семидубської сільської територіальної громади по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2026-2028 роки передбачаються головному розпоряднику коштів, а саме Семидубській сільській раді. За рахунок коштів бюджету територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати Службу у справах дітей виконавчого комітету сільської ради.

Крім того плануються на 2026-2028 роки видатки на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення.

Завданнями є:

  • забезпечення максимальної адресності та наближеності надання відповідної соціальної підтримки тим, хто їх потребує;
  • прозорість та доступність в отриманні соціальної підтримки;
  • надання соціальної підтримки особам, які опинились в складних життєвих обставинах.

Основні результати, яких планується досягти:

Посилити соціальний захист окремих категорій громадян Семидубської громади, ефективно спрямувати відповідні грошові кошти на підтримку найбільш незахищених верств населення, для яких пільги і гарантії є додатковим засобом забезпечення достатнього життєвого рівня.

 

VІІ. Взаємовідносини бюджету

з іншими бюджетами

 

Міжбюджетними трансфертами, які надходять з державного бюджету до бюджету Семидубської сільської територіальної громади є: базова дотація та освітня субвенція. Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету. Темпи зростання освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2026 рік до плану 2025 року – 104,8%, на 2027 рік до прогнозу 2026 року – 107,8%, на 2028 рік до прогнозу 2027 року – 107,3%.  Темпи зростання обсягів базової дотації зменшилися в порівнянні з 2025 роком.

Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам мають цільове спрямування. З бюджету Семидубської сільської територіальної громади передбачається виділення іншої субвенції на 2026 рік в сумі 1600 000 грн., на 2027 рік – 1 650 000 грн., на 2028 рік – 1 700 000 грн.

Показники міжбюджетних трансфертів відображені в додатках 10 та 11 цього Прогнозу.

 

VIII. Інші положення та показники

прогнозу бюджету

 

У Прогнозі бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2025 роки відсутня інформація для заповнення додатків 4 «Показники місцевого боргу», 5 «Показники місцевих гарантій, обсягу гарантійних зобов'язань»,  8 «Граничні показники кредитування бюджету »,  9 «Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів» передбачених типовою формою прогнозу місцевого бюджету, затвердженою наказом Міністерства Фінансів України 06.06.2021 року «№ 314(зі змінами).

Додатки до Прогнозу на 2026-2028 роки 1,2,6,7,10,11 додаються

Конкретні показники обсягів бюджету Семидубської сільської територіальної громади на 2026-2028 роки будуть уточнюватися залежно від законодавчих змін у бюджетній та податковій політиці, показників соціального та економічного розвитку території та реальних можливостей бюджету на відповідні роки.

 

 

 

Начальник фінансового відділу                                  Галина ТКАЧ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                     Додаток 1

Загальні показники бюджету

1754500000

(код бюджету)

(грн)

№ з/п

Найменування показника

2024 рік

(звіт)

2025рік

(затверджено)

2026 рік

(план)

2027 рік

(план)

2028рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

І. Загальні граничні показники надходжень

1.

Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:

43450004

40919072

45858170

49028648

51287405

Х

загальний фонд

42500777

40828422

45858170

49028648

51287405

Х

спеціальний фонд

949227

90650

0

0

0

2.

Фінансування, у тому числі:

-

-

 

 

 

Х

загальний фонд

-

-

 

 

 

Х

спеціальний фонд

-

-

 

 

 

3.

Повернення кредитів, у тому числі:

-

-

 

 

 

Х

загальний фонд

-

-

 

 

 

Х

спеціальний фонд

-

-

 

 

 

Х

УСЬОГО за розділом І, у тому числі:

43450004

40919072

45858170

49028648

51287405

Х

загальний фонд

42500777

40828422

45858170

49028648

51287405

Х

спеціальний фонд

949227

90650

0

0

0

ІІ. Загальні граничні показники видатків та надання кредитів

1.

Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:

46844761

43773472

45858170

49028648

51287405

Х

загальний фонд

45703251

42781422

45858170

49028648

51287405

Х

спеціальний фонд

1141510

992050

0

0

0

2.

Надання кредитів у тому числі:

-

-

 

 

 

Х

загальний фонд

-

-

 

 

 

Х

спеціальний фонд

 

-

 

 

 

Х

УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі:

46844761

43773472

45858170

49028648

51287405

Х

загальний фонд

45703251

42781422

45858170

49028648

51287405

Х

спеціальний фонд

1141510

992050

0

0

0

 

 

 

 

 

Додаток 2

 Показники доходів бюджету

1754500000

(код бюджету)

(грн)

Код

Найменування показника

2024 рік

(звіт)

2025 рік

(затверджено)

2026 рік

(план)

2027 рік

(план)

20 28 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів)

10000000

Податкові надходження, у тому числі:

23980568

24128350

26850000

28821000

30071000

Х

загальний фонд

23939791

24128350

26850000

28821000

30071000

11010000

 Податок та збір на доходи фізичних осіб

14197647

13448350

16010000

17530000

18430000

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

10468260

9738350

12200000

13550000

14300000

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

3534000

3500000

3600000

3750000

3900000

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

59946

60000

60000

70000

70000

11011300

Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами

135441

150000

150000

160000

160000

13000000

Рентна плата за використання інших природних ресурсів

1574278

1560000

1570000

1580000

1600000

13010100

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів

569572

590000

590000

600000

610000

13010200

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів(крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користувача)

984870

970000

980000

980000

990000

 

13030100

13040100

Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення

11800

8036

-

-

-

-

-

-

14000000

Внутрішні податки та збори

120876

120000

120000

140000

140000

14040000

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

120877

120000

120000

140000

140000

18000000

Місцеві податки

8046990

9000000

9150000

9571000

9901000

18010000

Податок на майно

5802541

6710000

6360000

6571000

6791000

18010100

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості

4179

5000

5000

6000

6000

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості

12518

15000

15000

15000

15000

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений  фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості

237022

240000

240000

240000

240000

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості

449790

460000

460000

470000

470000

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

825665

830000

910000

920000

940000

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

3837000

4770000

4320000

45000000

4700000

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

286208

280000

290000

290000

290000

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

114742

110000

120000

130000

130000

18011000

Транспортний податок з фізичних осіб

10417

0

0

0

0

18011100

Транспортний податок з юридичних осіб

25000

0

0

0

0

18050000

Єдиний податок

2244449

2290000

2790000

3000000

3110000

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

108597

110000

150000

150000

150000

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

1217190

1260000

1660000

1860000

1970000

18050500

Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників

918662

920000

980000

990000

990000

Х

спеціальний фонд

40777

0

 

 

 

19010000

 Екологічний податок

40777

0

 

 

 

20000000

Неподаткові надходження, у тому числі:    

255418

125000

45000

45000

45000

Х

загальний фонд

52767

35000

45000

45000

45000

21080000

 Інші надходження

32635

25000

35000

35000

35000

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції

9435

5000

10000

10000

10000

21081500

Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів

23200

20000

25000

25000

25000

22000000

Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності

8296

10000

10000

10000

10000

22012500

Плата за надання адміністративних послуг

7119

10000

10000

10000

10000

22080400

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності

0

0

0

 

 

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформленням документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування

58

0

0

 

 

22130000

Орендна плата за водні об’єкти(їх частини), що надаються в користування на умовах оренди

1119

0

0

 

 

24060000

Інші надходження

11836

0

0

 

 

Х

спеціальний фонд

7182

0

0

 

 

24062100

Інші надходження

7182

0

0

 

 

Х

спеціальний фонд

95547

 

 

 

 

25010000

 Надходження від сплати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством

85759

0

0

 

 

25010100

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю

85759

0

0

 

 

25020000

Інші джерела власних надходжень бюджетних установ

9788

0

0

 

 

30000000

Доходи від операцій з капіталом, у тому числі:  

0

0

0

 

 

Х

загальний фонд

0

 

 

 

 

хххх0000

 

0

 

 

 

 

Х

спеціальний фонд

99922

90000

0

0

0

33010500

 Кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6-1 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України

99922

90000

0

0

0

50000000

Цільові фонди, у тому числі:  

0

0

0

 

 

Х

спеціальний фонд

0

0

0

 

 

хххх0000

 

0 

 0

0

 

 

Х

УСЬОГО за розділом І, у тому числі:

24235986

24343350

026895000

28866000

30116000

Х

загальний фонд

23992558

24163350

26895000

28866000

30116000

Х

спеціальний фонд

243428

90000

0

0

0

ІІ. Міжбюджетні трансферти

41020000

Дотації з державного бюджету, у тому числі:

2545800

5145600

3897500

3908300

3748500

Х

загальний фонд

2545800

5145600

3897500

3908300

3748500

Х

спеціальний фонд

0

0

0

0

0

41030000

Субвенції з державного бюджету, у тому числі:

15528503

10999200

14726700

15889600

17052500

Х

загальний фонд

15098103

10999200

14726700

15889600

17052500

Х

спеціальний фонд

430400

0

0

0

0

Х

УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі:

18074303

16144800

18624200

19797900

20801000

Х

загальний фонд

17643903

16144800

18624200

19797900

20801000

Х

спеціальний фонд

430400 

0 

0

0

0

 

41040000

Дотації з місцевих бюджетів, у тому числі:

0

0

0

0

0

Х

загальний фонд

0

0

0

0

0

Х

спеціальний фонд

0

0

0

0

0

41050000

Субвенції з місцевих бюджетів, у тому числі:

1139714

520922

338970

364748

370405

Х

загальний фонд

864314

520272

338970

364748

370405

Х

спеціальний фонд

275400

650

0

0

0

Х

УСЬОГО за розділом ІІІ, у тому числі:

1139714

520922

338970

364748

370405

Х

загальний фонд

864314

520272

338970

364748

370405

Х

спеціальний фонд

275400

650

0

0

0

Х

РАЗОМ за розділами І, ІІ та ІІІ, у тому числі:

43450004

40919072

45858170

49028648

51287405

Х

загальний фонд

42500777

40828422

45858170

49028648

51287405

Х

спеціальний фонд

949227

90650

0

0

0

 

 

 

 Додаток 6

Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів

1754500000

(код бюджету)

(грн)

Код відомчої класифікації

Найменування головного розпорядника

коштів місцевого бюджету

2024 рік

(звіт)

2025 рік

(затверджено)

2026 рік

(план)

2027 рік

(план)

2028 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

01 

Семидубська сільська рада,

у тому числі:

45699047

42473472

44558170

47728648

49987405

Х

загальний фонд

44557537

41481422

44558170

47728648

49987405

Х

спеціальний фонд

1141510

992050

0

0

0

37 

Фінансовий відділ Семидубської сільської ради,

у тому числі:

1145714

1300000

1300000

1300000

1300000

Х

загальний фонд

1145714

1300000

1300000

1300000

1300000

Х

спеціальний фонд

0

0

0

0

0

Х

УСЬОГО, у тому числі:

46844761

43773472

45858770

49028648

51287405

Х

загальний фонд

45703251

42781422

45858170

49028648

51287405

Х

спеціальний фонд

1141510

992050

0

0

0

 Додаток 7

Граничні показники видатків бюджету

за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету

1754500000

(код бюджету)

(грн)

Код

Найменування показника

2024рік

(звіт)

2025 рік

(затверджено)

2026 рік

(план)

2027 рік

(план)

2028 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

0100

Державне управління, у тому числі:

11602837

12469950

12983670

13890548

14325205

Х

загальний фонд

11551337

12379950

12983670

13890548

14325205

Х

спеціальний фонд

51500

90000

0

0

0

1000

Освіта, у тому числі:

29858224

25230130

28516500

30516100

32318900

Х

загальний фонд

29048214

24799080

28516500

30516100

32318900

Х

спеціальний фонд

810010

431050

0

0

0

2000

Охорона здоров’я, у тому числі:

0

0

0

0

0

Х

загальний фонд

0

0

0

0

0

Х

спеціальний фонд

0

0

0

0

0

3000

Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі:

672771

607000

150000

158900

167300

Х

загальний фонд

672771

607000

150000

158900

167300

Х

спеціальний фонд

0

0

0

0

0

4000

Культура і мистецтво, у тому числі:

1869172

1940800

2153000

2322300

2491200

Х

загальний фонд

1869172

1940800

2153000

2322300

2491200

Х

спеціальний фонд

0

0

0

0

0

5000

Фізична культура і спорт, у тому числі:

122134

109312

0

0

0

Х

загальний фонд

122134

109312

0

0

0

Х

спеціальний фонд

0

0

0

0

0

6000

Житлово-комунальне господарство, у тому числі:

237918

588000

250000

264800

278800

Х

загальний фонд

237918

588000

250000

264800

278800

Х

спеціальний фонд

0

0

0

0

0

7000

Економічна діяльність, у тому числі:

184000

248500

5000

6000

6000

Х

загальний фонд

4000

104500

5000

6000

6000

Х

спеціальний фонд

180000

144000

0

0

0

8000[1]

Інша діяльність, у тому числі:

167481

462000

200000

220000

0

Х

загальний фонд

167481

135000

200000

220000

0

Х

спеціальний фонд

0

327000

0

0

0

9000

Міжбюджетні трансферти, у тому числі:

2130224

2117780

1600000

1650000

1700000

Х

загальний фонд, у тому числі:

2030224

2117780

1600000

1650000

1700000

9110

реверсна дотація

0

0

0

0

0

Х

спеціальний фонд

100000

0

0

0

0

Х

УСЬОГО, у тому числі:

46884761

43773472

45858170

49028648

51287405

Х

загальний фонд

45703251

42781422

45858170

49028648

51287405

Х

спеціальний фонд

1141510

992050

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 10

Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів

1754500000

(код бюджету)

 

(грн)

Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету

Найменування трансферту /
найменування бюджету – надавача міжбюджетного трансферту

2024 рік

(звіт)

2025 рік

(затверджено)

2026 рік

(план)

2027 рік

(план)

2028 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

I. Трансферти до загального фонду бюджету

41020100 

Базова дотація

2545800

5145600

3897500

3908300

3748500

41021400

Додаткова дотація

0

0

0

0

0

41033300

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти

181603

0

0

0

0

41033900 

Освітня субвенція з державного бюджету

14916500

9579200

14726700

15889600

17052500

41035400

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

0

23000

0

0

0

41036000

 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова  українська школа»

0

338100

0

0

0

41036300

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти

0

1058900

0

0

0

41040200 

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету

0

0

0

0

0

41051400

Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

284200

0

0

0

0

41051200

Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

37300

0

0

0

0

41051700

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду

680

0

0

0

0

41055000

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

 

0

0

0

0

0

41057700

Субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

122134

70272

0

0

0

41053900

Інші субвенції з місцевого бюджету в тому числі:

420000

450000

338970

364748

370405

 

Бюджет Мирогощанської сільської територіальної громади

30000

10000

0

0

0

 

Бюджет Привільненської сільської територіальної громади

60000

60000

78000

78000

78000

 

Бюджет Вербської сільської територіальної громади

10000

20000

10000

10000

10000

 

Бюджет Смизької селищної територіальної громади

170000

170000

170000

185000

185000

 

Бюджет Тараканівської сільської територіальної громади

110000

130000

0

0

0

 

Бюджет Повчанської сільської територіальної громади

10000

10000

10970

11748

12405

 

Бюджет Варковицької сільської територіальної громади

30000

50000

70000

80000

85000

II. Трансферти до спеціального фонду бюджету

41033300

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти

430400

0

 

 

 

41051000 

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції

 

0

 

 

 

41051100

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду

275400

650

 

 

 

Х

РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі:

19214017

16665072

18963170

20162648

21171405

Х

загальний фонд

18508217

16665072

18963170

20162648

21171405

Х

спеціальний фонд

705800

650

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 11

Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам

1754500000

(код бюджету)

(грн)

Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету / код бюджету

Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету

Найменування трансферту /
найменування бюджету – отримувача міжбюджетного трансферту

2024 рік

(звіт)

2025 рік

(затверджено)

2026 рік

(план)

2027 рік

(план)

2028 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

8

I. Трансферти із загального фонду бюджету

0119310 

9310 

Субвенції з місцевого бюджету  на здійснення  переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції.

0

7780

0

0

0

0119700 

9700 

Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів в тому числі:

1710224

1710000

1600000

1650000

1700000

 

 

Бюджет Смизької селищної територіальної громади

449227

495000

495000

510000

510000

 

 

Бюджет Привільненської сільської територіальної громади

1201293

1055000

995000

1010000

1040000

 

 

Бюджет Варковицької сільської територіальної громади

9704

10000

10000

10000

10000

 

 

Районний бюджет Дубенського району

0

70000

 

 

 

 

 

Бюджет Дубенської міської територіальної громади

0

0

 

 

 

 

 

Обласний бюджет Рівненської області

50000

80000

100000

120000

140000

0119800 

9800 

Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально – економічного розвитку регіонів

320000

400000

 

 

 

II. Трансферти із спеціального фонду бюджету

0119770 

9770 

Інші субвенції з місцевого бюджету в тому числі:

100000

0

 

 

 

 

 

Обласний бюджет Рівненської області

0

0

 

 

 

 

 

Районний бюджет Дубенського району

100000

0

 

 

 

0119800

9800

Державний бюджет

0

0

0

0

0

Х

Х

РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі:

2130224

2117780

1600000

1650000

1700000

Х

Х

загальний фонд

2030224

2117780

1600000

1650000

1700000

Х

Х

спеціальний фонд

100000

0

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь