Запрошуємо до Координаційної ради!
З метою вирішення питань, пов'язаних із реалізацією державної політики у сфері захисту прав внутрішньо переміщених осіб на території Семидубської сільської територіальної громади рішенням виконавчого комітету Семидубської сільської ради від 30 квітня 2021 року №46 затверджено Положення про Координаційну раду з питань внутрішньо переміщених осіб у Семидубської сільській раді у новій редакції.
До складу Координаційної ради запрошуємо активних, цілеспрямованих внутрішньо переміщених осіб, які бажають розвивати нашу громаду та вирішувати питання захисту прав внутрішньо переміщених осіб.
Для вступу Координаційної ради кандидати подають у відділ соціального захисту населення Семидубської сільської ради такі документи:
1. Заяву у довільній формі про прийняття до складу Координаційної ради;
2. Згоду на обробку персональних даних;
3. Затверджену керівником або іншою уповноваженою особою інформацію за останні 6 місяців про діяльність громадської організації, відповідно до цільового спрямування діяльності Координаційної ради (для суб’єктів громадянського суспільства, які делегують своїх представників до складу Координаційної ради);
4. Відомості з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію громадських організацій;
5.Рішення громадської організації, суб’єкта господарювання про делегування кандидата до складу Координаційної ради;
6. Кандидати до складу Координаційної ради, які проживають на території Тараканівської сільської територіальної громади, подають копії: документ, який посвідчує адресу місця реєстрації/проживання такої особи, внутрішньо переміщені особи - довідки встановленої форми про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на території Тараканівської сільської територіальної громади.
За додатковою інформацією звертайтеся до відділу соціального захисту населення Семидубської сільської ради, що знаходиться за адресою:
Семидубська сільська рада с.Семидуби вул. Черепанських 8
Чекаємо кандидатів до Координаційної ради та сподіваємося на плідну співпрацю!